fredag, november 09, 2007

Som en löpeld..

... sprider sig budskapet om en gåva på sybloggarna. Jajaja, jag vill vara med! :-) Jag hittade Tygfrälst M/Orsa som jag tycker gör fina alster.

“I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”


De tre första som svarar med en kommentar på detta inlägget om att de vill vara med kommer att får en hemgjord överraskning från mig någon gång under det kommande året.

Kul eller hur?

Fast då måste man själv göra samma sak på sin blogg, så det kräver att du har en blogg!!!!

Låter som en spännande kedja, man vet aldrig vad det kan bli, men ingen lär gå besviken! När man har glömt bort allt så vips dimper det ner en rolig överraskning i postlådan! Det gäller bara att hålla reda på vilka adresser man ska skicka till...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också! Hittade hit via Gullhjärta:)

Anonym sa...

jag är gärna med här om jag får jag har lagt upp jag med men flera gånger :) jag gillar presenter jag med.

Fiffiluren sa...

Så kul att ni är med. Det finns en plats kvar till den som vill. Platsen är giltigt hos mig fram till oktober 2008. Tänker att den ska gälla i ett år och att jag behöver en månad att fixa present o skicka :-D

3barn & ett liv: De tär okej för mig! :-) Det blir ju jobbigast för dig själv att göra tre gånger tre presenter. Som Snux skrev: "Kan man være med på flere Pif-gaver samtidig? Jeg synes strengt tatt man kan være med på ihvertfall tre siden man gir bort tre?" :-D

Fiffiluren sa...

Ja just det: skicka era adresser till min mejl fiffiluren

Katarina sa...

Jag vill så gärna vara med på det här att jag just skaffat mig en blogg jag inte ens vet hur man använder :-)
Ramlade in från inna-skapar och skall nu återgå till att fylla min blogg med lite mer material!